Make it happen: πανευρωπαϊκός διαγωνισμός για σπουδαστές από την Chevrolet

22-12-2011

Ο διαγωνισμός YOUNG CREATIVE CHEVROLET (YCC) είναι μια πανευρωπαϊκή προσπάθεια ανάδειξης νέων ταλέντων από το χώρο των εφαρμοσμένων τεχνών, με τρεις βασικούς στόχους: την επιβράβευση της δημιουργικότητας, τη στήριξη των ταλαντούχων νέων στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα και την ενίσχυση των βασικών αρχών σχεδίασης της Chevrolet.
Ο διαγωνισμός ξεκίνησε το 2007 με 32 σχολές από οκτώ χώρες. Αυτό βέβαια ήταν μόνο η αρχή. Μέσα σ’ ένα διάστημα πέντε ετών, ο YCC έγινε ένας πολύ γνωστός πανευρωπαϊκός θεσμός. Κάθε χρονιά η συμμετοχή αυξάνεται θεαματικά, με όλο και περισσότερους νέους ανθρώπους να θέλουν να υποβάλουν τα έργα τους, στις τέσσερις κατηγορίες, που είναι η Μόδα, η Φωτογραφία, το Video και η Γραφιστική. Το 2011, ο διαγωνισμός συνολικά 552 συμμετοχές, από 155 σχολές και 22 χώρες.
Δικαίωμα συμμετοχής στον YCC έχουν οι σπουδαστές όσων σχολών εγγραφούν κανονικά στο διαγωνισμό. Οι σπουδαστές θα πρέπει μέχρι την 1/1/2012 να μην έχουν συμπληρώσει ακόμα το τριακοστό έτος της ηλικίας τους. Aν λοιπόν είστε σπουδαστής και θα θέλατε να συμμετάσχετε στο διαγωνισμό, δεν έχετε παρά να ζητήσετε από τους υπεύθυνους της σχολής σας, να εγγραφούν στη σχετική λίστα. Από τη στιγμή που μια σχολή έχει δηλώσει συμμετοχή ηλεκτρονικά, οι σπουδαστές μπορούν να ξεκινήσουν τη δημιουργία των έργων τους. Οι σπουδαστές μπορούν να πάρουν μέρος μόνοι τους ή οργανωμένοι σε ομάδες, οι οποίες όμως δεν πρέπει να ξεπερνούν τα πέντε άτομα.
Τα έργα που υποβάλλονται κρίνονται πρώτα σε εθνικό και κατόπιν σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Τα χρηματικά έπαθλα σε κάθε κατηγορία σε εθνικό επίπεδο αντιστοιχούν στα ποσά των € 1.200 για την πρώτη θέση, €800 για τη δεύτερη θέση και €500 για την τρίτη θέση. Σε πανευρωπαϊκό επίπεδο τα έπαθλα για την πρώτη θέση είναι αφενός το ποσό των €4.000 και αφετέρου η ευκαιρία για πρακτική εξάσκηση δίπλα σε αναγνωρισμένους επαγγελματίες, για τη δεύτερη θέση το ποσό των €3.000 και για την τρίτη θέση το ποσό των €2.000.
Ο φετινός διαγωνισμός έχει θέμα: “Make it happen”.
Σημειώστε, ότι στον περσινό διαγωνισμό, την πρώτη θέση πανευρωπαϊκώς στην κατηγορία της γραφιστικής κέρδισε η Σοφία Στεργιοπούλου των σχολών Όμηρος.

Λεπτομερείς πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Σοφία Στεργιοπούλου

 

 

 

One Response

  • konstantina

    Bravo sti chevrolet pu dini tin efkeria sta pedia 🙂



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 08-01-2018 [0]

Ξεκίνησαν οι υποβολές για τα European Design Awards 2018

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 26-12-2017 [0]

Mε ανοιχτό διαγωνισμό αναζητά ξανά την αφίσα του το Καρναβάλι Πάτρας

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 22-12-2017 [1]

7η Διεθνής Μπιενάλε Κοινωνικοπολιτικής Αφίσας

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 22-11-2017 [0]

Σχεδιάστε για τον καφέ και κερδίστε

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 07-11-2017 [3]

O νέος φορέας Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ζητά λογότυπο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 06-11-2017 [0]

Το μέλλον είναι το θέμα του 7ου Posterheroes

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 24-10-2017 [2]

Λογότυπο για την τουριστική του προβολή αναζητά ο δήμος Κω

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 23-10-2017 [4]

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προκηρύσσει διαγωνισμό λογοτύπου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-09-2017 [0]

Δευτερος διεθνής διαγωνισμός αφίσας από το Graphic Stories Cyprus

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-09-2017 [7]

Διαγωνισμός 60 χρόνια Βακαλό με βραβείο 3 υποτροφίες



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).