O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

13-03-2017

Τα Μυλέλια, ένα καταξιωμένο ελληνικό brand παραδοσιακών τροφίμων, την περασμένη χρονιά γύρισε σελίδα με την αλλαγή ιδιοκτησίας. Οι νέοι ιδιοκτήτες, αποφάσισαν να αλλάξουν εντελώς το όνομα και την εικόνα των προϊόντων.

Για τον σκοπό αυτόν, απευθύνθηκαν στον Μαρίνο Κολοκοτσά και το νέο του γραφείο Nowhere Studio. «Μας ζητήθηκε να δημιουργήσουμε μια σύγχρονη ταυτότητα που θα αντικατόπτριζε τον νέο προσανατολισμό της εταιρίας» μας λέει ο σχεδιαστής και συνεχίζει «Η νέα εικόνα θα έπρεπε να παραπέμπει σε μια μικρή εταιρεία/βιοτεχνία, που δίνει έμφαση στην ποιότητα και παρασκευάζει αγνά, παραδοσιακά προϊόντα σε ένα σύγχρονο περιβάλλον παραγωγής. Το κοινό που θα απευθυνόμασταν ήταν οι πελάτες των delicatessen στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό μιας και τα προϊόντα εξάγονται σε Ευρώπη και Αμερική». Σύμφωνα πάντα με τον δημιουργό, το όνομα αλλά και νέα οπτική ταυτότητα των συσκευασιών, προέκυψαν από την αγάπη και την φροντίδα που παρασκευάζονται τα προϊόντα. 

Η φροντίδα για τον καθένα μας προέρχεται από τους ανθρώπους που μας αγαπούν και θέλουν για εμάς τον καλύτερο. Διαφορετικοί χαρακτήρες, με διαφορετικές ιδιότητες: η μητέρα, ο αδελφός, ο καλύτερός μας φίλος κ.τ.λ. Οι ρόλοι αυτοί εικονογραφήθηκαν σε μια σειρά φιγούρων που προσφέρουν μια αγκαλιά στο σχήμα καρδιάς. Οι χαμογελαστές φιγούρες δημιουργούν ένα αίσθημα οικειότητας στον καταναλωτή επειδή συσχετίζει κάθε προϊόν με ένα πρόσωπο. Κάθε συσκευασία έχει διαφορετική φιγούρα η οποία ανάλογα με τη συνταγή, “κρατάει” τα ανάλογα υλικά. Μέχρι τώρα έχουν δημιουργηθεί 25 φιγούρες που αντιστοιχούν σε κουτιά ζυμαρικών (σε τρία μεγέθη) και 17 βαζάκια διάφορων ειδών προϊόντων (μέλι, σάλτσες, αρωματικό αλάτι κτλ).

Η χρωματική παλέτα περιορίστηκε σε μαύρο και άσπρο, ώστε οι συσκευασίες να μην παίρνουν την προσοχή από τα ιδιαίτερα χρώματα των προϊόντων. Έτσι, η διαφοροποίηση των κωδικών επιτυγχάνεται από την εικονογράφηση αλλά και το κοπτικό που αποκαλύπτει το προϊόν”.

Ο σχεδιασμός έγινε σε συνεργασία με τον Γιάννη Μελέτιο και την Δανάη Σαργολόγου. 

  

Η φωτογράφηση των συσκευασιών έγινε από τον Γιώργο Βιτσαρόπουλο.

One Response

  • YALOS Branding Intelligence

    Μπράβο σας! Καθαρές, ισορροπημένες συσκευασίες.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 22-11-2019 [0]

Εναλλακτικές κινηματογραφικές αφίσες από τον Γιώργο Προμπονά

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-11-2019 [1]

Η the brand team™ το rebranding του Parking του ΔΑΑ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-09-2019 [1]

Oι Έλληνες Πρόσκοποι γιορτάζουν 110 χρόνια παρουσίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 23-07-2019 [3]

Το Re-Branding της Aegean και της Olympic Air από την Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-07-2019 [0]

Η Αφίσα του 25ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-06-2019 [4]

Η αφίσα για το 60ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 07-06-2019 [2]

To Burger Fest από την The Birthdays Design

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-04-2019 [4]

Η polkadot φρεσκάρει το Ποτάμι

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-04-2019 [0]

Στο Κόκκινο από την Komodo Design Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-04-2019 [1]

Νέος λογότυπος για την ΓΣΕΒΕΕ από την Somethink*



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).