Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence

20-06-2017

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανέθεσε στην Yalos Branding Intelligence τον σχεδιασμό του brand και των συσκευασιών του πρώτου ελληνικού μηλίτη. Το όνομα αυτού “Μηλοκλέφτης” και κεντρική ιδέα πίσω από το δημιουργικό του, μια πονηρή αλεπού που κυκλοφορεί κλέβοντας μήλα, αφήνοντας παντού τα ίχνη της.

Ένα δημιούργημα της Yalos Branding Intelligence που, στο branding και τις συσκευασίες, φιλοδοξεί να συνδυάσει αρμονικά 
την πραγματικότητα του απόλυτα φυσικού ποτού –χυμός αρωματικών μήλων που ζυμώνεται με μαγιά πριν φιλτραριστεί για να δώσει τον μηλίτη- με την hip urban κουλτούρα των μπαρ της πόλης.
Η Yalos ανέλαβε εξ ολοκλήρου τον σχεδιασμό του brand «Μηλοκλέφτης», από το concept και το brand design, ως την εικονογράφηση, την πλήρη σειρά των συσκευασιών και άλλες εφαρμογές.

 

8 Responses

  • lio

    άλλος σχεδίασε την μηλιά και άλλος την αλεπού;

  • Danny Boy drinks a cider drink

    Ναι, και άλλος φτιάχνει το μηλίτη.

    Για την ακρίβεια, εισάγεται. Περιμένουν την κατάργηση του Ν. 2963/1922 που απαγορεύει στην ελληνική ζυθοποιία τη χρήση ελληνικών φρούτων στην παραγωγή μπίρας και την παραγωγή ποτών από ζύμωση. Ο «πρώτος ελληνικός μηλίτης» έχει προς το παρόν μόνο ελληνικό όνομα.

  • Γιώργος

    “Η Yalos ανέλαβε εξ ολοκλήρου τον σχεδιασμό του brand «Μηλοκλέφτης», από το concept και το brand design, ως την εικονογράφηση, την πλήρη σειρά των συσκευασιών και άλλες εφαρμογές”.
    Συγνώμη που το λέω αλλά αυτό που έχει γίνει εδώ, στην καλύτερη περίπτωση, είναι μία καλούτσικη προσαρμογή.
    Δείτε και αυτό για να καταλάβετε τι λέω:
    https://orchardthievescider.ie

  • TheWoodenKing

    Εικονογραφηση δεν εχουν κανει, ουτε καν concept.
    Προσαρμογη απο το Orchard Thieves και το Apple Bandit ειναι.

    http://www.theheinekencompany.com/brands/cider-brands#orchardthieves

  • Original copy

    Η’ στραβα παει η Yalos ή στραβα αρμενιζουμε…

  • andreas

    διαβάζοντας την ανάρτηση και στην συνέχεια τα σχόλια απο κάτω, τελικά ποια είναι η ταυτότητα του designmag.gr

    α) τα καλύτερα δείγματα της σύγχρονης παραγωγής από τους χώρους της γραφιστικής, του web design, της εικονογράφησης και του βιομηχανικού σχεδιασμού, της διαφήμισης αλλά και της τυπογραφίας.

    ή

    β)ανάρτηση “αμάσητων” δελτίων τύπου.

    αποδεκτά και τα δύο, ωστόσο καλό θα ήταν να γνωρίζουμε εκ των προτέρων περί τίνος πρόκειται.

    εκτιμώ πως ένας από τους βασικούς λόγους που επισκεπτόμαστε τον παρώντα ιστότοπο είναι να ενημερωθούμε για τις δημιουργίες συναδέλφων μας και ίσως από μία κριτική ματιά “ειδικών” του χώρου. Εάν δεν υπήρχαν τα σχόλια από κάτω, θα είχαμε μείνει με την λανθασμένη εντύπωση περί πρωτότυπης δημιουργίας των συναδέλφων. Πόσο διαφορετική-και ενδεχομένως πολύ πιο χρήσιμη, θα ήταν η ανάρτηση εάν υπήρχε αναφορά στο πρότζεκτ και σχόλιασμός ή απλή αναφορά σε παράθεση του έργου orchard thieves!

    Για τα χρόνια ύπαρξης και λειτουργίας του designmag θα περίμενα μεγαλύτερη προσύλωση στο “α” παραπάνω.

  • μαριτινα

    Βranding σημαίνει ΚΑΙ rebranding ΚΑΙ νέος σχεδιασμός κρατώντας κάποιο στοιχείο, πρός νέα όμως κατεύθυνση.
    Αυτό βλέπω εδω, όπου έχει παραμείνει η αλεπού και επανασχεδιάστηκε στη γλώσσα μας το logo. Τα υπόλοιπα (δέντρα, μήλο και ειδικά η πολυσυσκευασία) αποτελούν μια εντελώς νέα πρόταση που δεν έχει καμία σχέση με το “παραμυθένιο” look της ξένης μάρκας.
    Υπερβολές και κακίες θεωρώ τα παραπάνω.

  • κανατας

    ασ’το, δεν το σωζεις…



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).