Για τον ΠΑΟΚ σχεδιάζει η Designers United

21-10-2013

Μια πρωτότυπη κίνηση αποτελεί η δημιουργία κινητής μπουτίκ από την ομάδα του ΠΑΟΚ. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό τρέιλερ, κατασκευασμένο με σκοπό να καλύψει τη ζήτηση για branded προϊόντα των οπαδών του ΠΑΟΚ που ζουν μακριά από τη Θεσσαλονίκη.

Την οπτική φροντίδα της κινητής μπουτίκ ανέλαβε η Designers United. Το brief στο οποίο έπρεπε να απαντήσει το γνωστό δημιουργικό γραφείο αφορούσε στην ανάγκη της ΠΑΕ να δημιουργηθεί μία δυνατή και ταυτόχρονα δυναμική και σύγχρονη οπτική γλώσσα που να αντανακλά τον σύγχρονο ΠΑΟΚ. Ο μοναδικός περιορισμός που υπήρξε ήταν να αποφευχθεί η (δεσμευτική) χρήση φωτογραφιών παικτών. Το σύνολο του τελικού σχεδιασμού βασίζεται σε γραφικά στοιχεία αντίστοιχα με αυτά που χρησιμοποιούν οι προπονητές για να υποδείξουν τις κινήσεις των παικτών στον χώρο, παράλληλα με την δυναμική τυπογραφική αποτύπωση του λεκτικού μήματος “Pride and Glory” (τιμή και δόξα).

Σύμφωνα με το, γνωστό για τα παοκτζήδικα αισθήματά του, σχεδιαστή Δημήτρη Παπάζογλου το συγκεκριμένο λεκτικό μήνυμα επελέγη καθώς αντανακλά το DNA της ομάδας, αφού μέσα σε 2 λέξεις συνοψίζει τα βασικά συστατικά από τα οποία ο ΠΑΟΚ είναι φτιαγμένος από την πρώτη μέρα ακόμα της ίδρυσης του. «Λάβαμε υπ΄’οψιν ένα σύνολο τέτοιων αξιών που εμπεριέχονται στο παρελθόν αλλα και στο παρόν της ομάδας» λένε οι σχεδιαστές της Designers United και καταλήγουν «Εστιάσαμε σε γνωρίσματα-χαρακτηριστικά της μεγάλης παράδοσης του συλλόγου στα οποία φυσικά συμπεριλαμβάνεται και η επικαιρότητα, όπως το σύνθημα “Pride and Glory” αλλά δεν μείναμε εκεί. Θεωρούμε το “Pride and Glory” αντιπροσωπευτικό των χαρακτηριστικών και των φιλοδοξιών που έχει ο κόσμος του ΠΑΟΚ σε ένα γενικότερο πλαίσιο που εκτείνεται μακρύτερα από τωρινά ζητήματα και ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του».

PAOK-FC-Trailer-1PAOK-FC-Trailer-2 PAOK-FC-Trailer-3 PAOK-FC-Trailer-4



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 22-11-2019 [0]

Εναλλακτικές κινηματογραφικές αφίσες από τον Γιώργο Προμπονά

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-11-2019 [2]

Η the brand team™ το rebranding του Parking του ΔΑΑ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-09-2019 [1]

Oι Έλληνες Πρόσκοποι γιορτάζουν 110 χρόνια παρουσίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 23-07-2019 [3]

Το Re-Branding της Aegean και της Olympic Air από την Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-07-2019 [0]

Η Αφίσα του 25ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-06-2019 [4]

Η αφίσα για το 60ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 07-06-2019 [2]

To Burger Fest από την The Birthdays Design

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-04-2019 [4]

Η polkadot φρεσκάρει το Ποτάμι

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-04-2019 [0]

Στο Κόκκινο από την Komodo Design Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-04-2019 [1]

Νέος λογότυπος για την ΓΣΕΒΕΕ από την Somethink*



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).