Mr. Brainwash

22-12-2011

Για όσους έχουν παρακολουθήσει την ταινία του Banksy “Exit through the gift shop” αναγνωρίζουν τον Mr. Brainwash ως τον κύριο πρωταγωνιστή της. Στην κορυφαία, κατά τη γνώμη μου, στιγμή έμπνευσης του Banksy ήταν να αλλάξει στην πορεία της ταινίας το θέμα (όπως ο ίδιος δηλώνει στην αρχή του φιλμ) και να ασχοληθεί αποκλειστικά με έναν street artist που ήθελε να γίνει “χαλίφης στη θέση του χαλίφη” εν μια νυκτί.

Ο mr. Brainwash είναι το ψευδώνυμο του Thierry Guetta, ενός ανθρώπου που δεν είχε καμία σχέση με την τέχνη αλλά μια εμμονή να κινηματογραφεί οποιαδήποτε σκηνή της ζωής του. Mόλις γνώρισε τον κόσμο των spray και των stencils πήρε την απόφαση να γίνει ο ίδιος ο ..μεγαλύτερος street artist του κόσμου. Δημιουργώντας μια μεγάλη ομάδα καλλιτεχνών που δούλευαν ουσιαστικά για αυτόν οργανώνει σε μικρό χρονικό διάστημα μια ατομική έκθεση τύπου “super market”. Χάρη στις διασυνδέσεις του με διάσημους street artists η έκθεση παίρνει τεράστια δημοσιότητα και γίνεται από το πουθενά το γεγονός του Los Angeles. To έργο του αφορά κυρίως πρόσωπα της ποπ κουλτούρας όπως βέβαια κύριο προϊόν της κουλτούρας αυτής είνaι και ο ίδιος. Ουσιαστικά η ταινία κριτικάρει με εκπληκτικό τρόπο το χώρο της σύγχρονης τέχνης και το “παζάρι” που στήνεται γύρω από αυτή.

Τον Ιούνιο του 2011 ένα έργο που παρουσιάζει ένα ρομπότ μαζί με το λογότυπο των Red Hot Chili Peppers και την ημερομηνία 30/8/2011 κάνει την εμφάνιση του σε διάφορα σημεία του Los Angeles. Στην αρχή το συγκρότημα αρνείται κάθε εμπλοκή, αλλά ένα μήνα μετά παραδέχονται ότι η ενέργεια αυτή ήταν μέρος της προώθησης του νέου τους άλμπουμ “Ι ‘m with you” που κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2011. Ο άνθρωπος που κρυβόταν πίσω απο το εν λόγω έργο ήταν ο Μr. Brainwash.

Ο mr. Brainwash ετοιμάζεται για τη νέα του μεγάλη έκθεση στο Los Angeles σε μια παλιά αποθήκη 80.000 τετραγωνικών!

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

melanine



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).