Πώς προέκυψε ο νέος λογότυπος της ΝΕΡΙΤ;

05-05-2014

Το παρασκήνιο με την οπτική ταυτότητα της ΝΕΡΙΤ φαίνεται ότι δε θα μας κάνει να βαρεθούμε.
Χθες, Κυριακή 4/5, έγινε η επίσημη έναρξη λειτουργίας του νέου φορέα, η οποία και συνοδεύτηκε από την πρώτη παρουσίαση του νέου λογοτύπου. Πρόκειται ένα απλό  “Ν” «…και αυτό για να μπορεί να δεχτεί στο μέλλον κάποια τροποποίηση» όπως μας ενημερώνει σχετική ανακοίνωση, η οποία καταλήγει: «το λογότυπο έχει άριστη σχεδίαση και είναι γαλάζιο».
Ίσως να θυμάστε ότι σε προηγούμενο άρθρο μας αναφέρθηκε ότι πρόθεση του εποπτικού συμβουλίου της ΝΕΡΙΤ ήταν να υπάρξει ανοιχτός διαγωνισμός για το σχεδιασμό του λογοτύπου. Το μέλος του ΕΣ κ. Χρήστος Χωμενίδης, μάλιστα, ενημέρωσε μέσω του λογαριασμού του στο fb ότι στην περίπτωση που γινόταν απευθείας ανάθεση και όχι ανοιχτός διαγωνισμός, θα επέβαλε την παραίτησή του.

Τελικά, ο λογότυπος που παρουσιάστηκε χθες, δεν ήταν αποτέλεσμα διαγωνισμού. Ο κ. Χωμενίδης ανάρτησε την παρακάτω δήλωση, στον προσωπικό του λογαριασμό:
«Προφανώς το εικαστικό σήμα της ΝΕΡΙΤ δεν επελέγη κατόπιν ανοιχτού διαγωνισμού, όπως είχε συμφωνηθεί κατόπιν δικής μου πρότασης.Προφανώς η ΝΕΡΙΤ όπως εξέπεμψε απόψε μικρή σχέση έχει με ό,τι είχα ονειρευτεί ως ρόλο και ως περιεχόμενο μιας νέας δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.
Η αυθόρμητη (και ταιριαστή στην ιδιοσυγκρασία μου) απόφαση θα ήταν να παραιτηθώ ακαριαία από μέλος του Εποπτικού Συμβουλίου της ΝΕΡΙΤ. Ομολογώντας ότι οι τεχνικοί της εξουσίας για μιαν ακόμα φορά επεβλήθησαν και επέβαλαν εμβαλωματικές λύσεις. Πριν όμως το κάνω, θα ήθελα να εξαντλήσω και την ύστατη προσωπική μου δυνατότητα.
Έτσι, για το “γαμώτο”». 

Απαντώντας, ο πρόεδρος της ΝΕΡΙΤ, κ. Γιώργος Προκοπάκης (ο οποίος σημειωτέον είχε από τότε προϊδεάσει ότι ο λογότυπος ίσως και να μην προέκυπτε από διαγωνισμό) απάντησε χθες ως εξής:
1. Σύμφωνα με τον νόμο, το Εποπτικό Συμβούλιο, μετά από διαδικασίες που επιλέγει το ίδιο, προτείνει διακριτικό τίτλο της εταιρείας. Το ΕΣ πρότεινε τον τίτλο ΝΕΡΙΤ, ο οποίος είναι ο προβλεπόμενος στο νόμο και η διοίκηση της εταιρείας δεν χρειάσθηκε να κάνει κάτι.
2. Τα λογότυπα, ονοματοδοσία κλπ δεν είναι αρμοδιότητος του ΕΣ. Παρά τούτο, η διοίκηση σεβόμενη επιθυμία των μελών του ΕΣ, ζήτησε την ελεύθερη υποβολή προτάσεων.
3. Υπεβλήθησαν αρκετές προτάσεις, καμιά όμως δεν ικανοποιούσε τα κριτήρια, αισθητικά και άλλα, της διοίκησης.
4. Η διοίκηση προχώρησε σε διαγωνισμό, μεταξύ άλλων και για την διεξαγωγή ευρέως διαγωνισμού για την ονοματοδοσία. Ο διαγωνισμός κατέληξε άγονος, χωρίς ούτε μία συμμετοχή.
5. Τούτων δοθέντων, η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ ήταν υποχρεωμένη να προχωρήσει σε επιλογές.
6. Είναι σε πλήρη επίγνωσή μου πως σε ζητήματα αισθητικής δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε όλοι.
7. Μπορούμε να συζητήσουμε τη λογική κάθε επιλογής.

 

nerit_new_logoΒ

6 Responses

  • Θανάσης

    είπαν: ”Η διοίκηση προχώρησε σε διαγωνισμό, μεταξύ άλλων και για την διεξαγωγή ευρέως διαγωνισμού για την ονοματοδοσία. Ο διαγωνισμός κατέληξε άγονος, χωρίς ούτε μία συμμετοχή.”

    χαχαχααχαχχαχαχα και ανοιχτός διαγωνισμός και ΚΑΜΙΑ συμμετοχή…. ναι σίγουρα μας δουλεύουν. Αντε καλες δουλειές χαχαχαχα

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος;

    “θα παραμείνω σε μια θέση δημοσίου και δεν θα προσφέρω τίποτα έτσι για το γαμώτο.”

  • benson

    Χωμενίδης. Με περικεφαλαία.

  • Μπουάτ της πλάκας

    Έπεσε απο τη νεριτσουλήθρα ο Προκοπάκης. Να φτιαχτεί άλλο σήμα τώρα με εντολή Χωμεν.. εεεε Σαμαρά… εεε Klugmann (ο κυριούλης δίπλα στον Προκοπάκη, φωτό στο link).

    http://news247.gr/eidiseis/psixagogia/media/telos_o_g_prokopakhs_apo_th_thesh_toy_proedroy_ths_nerit_ligo_meta_thn_premiera_ths.2772536.html

    Mε ένα πρόχειρο search θα δείτε ότι έγραφε τους λόγους του Reagan και είχε ένα πέρασμα από Χιλή, Ελ Σαλβαδόρ, Ονδούρα μεταξύ άλλων. Τι έκανε άραγε εδώ; Ότι έκανε κι εκεί…

    Καθήστε ασχοληθείτε με τη νεροτσουλήθρα τώρα.

  • Waterland

    Νεριτσουλήθρα! Χαχαχαχα! Κορυφαίο!

  • powergrey

    Το λογότυπο της ΝΕΡΙΤ, σχεδιάστηκε από τον Κώστα Δαλιάνη της BBDO Athens. Και δεν νομίζω να έγινε διαγωνισμός… δυστυχώς! Γιατί αν είχε γίνει αποκλείεται να είχε επιλεχθεί αυτό το λογότυπο, που είναι αντιγραφή…



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-10-2020 [1]

Για πρώτη φορά στην ιστορία το ΤΙΜΕ “πειράζει” τον λογότυπο του

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-10-2020 [1]

Από την AG Design Agency η νέα ιστοσελίδα του Γαλλικού Ινστιτούτου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 09-10-2020 [1]

Πώς η Lauren βρήκε μια θέση εργασίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-10-2020 [4]

Aναταραχή στην Ξάνθη με αφορμή… μια αφίσα

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-10-2020 [13]

Nέα οπτική ταυτότητα για την ΔΕΗ από την Beetroot

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-10-2020 [0]

Νέα γραμματοσειρά τίτλων από τους Όμηρο Παναγίδη και Βασίλη Γεωργίου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-09-2020 [2]

Από την Red Creative τα 55α Δημήτρια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-09-2020 [1]

Η οπτική ταυτότητα του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-07-2020 [19]

H νέα ταυτότητα του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-05-2020 [6]

Εναλλακτική για μάσκες προσώπου



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).