Νέα ταυτότητα για την μπύρα ΑΛΦΑ από την Yalos branding intelligence

29-06-2012

Η μπύρα Άλφα ανανεώνει την εμφάνισή της, διατηρώντας τον ελληνικό παραδοσιακό χαρακτήρα της. Στην ανανέωση της ταυτότητάς της προχωρά με στόχο να προβάλλει πιο δυναμικά την ιστορία και την κληρονομιά της, που ξεκινά από το 1961. Σταθερή προτεραιότητα αποτελεί η ενδυνάμωση της ελληνικότητας της μάρκας, διατηρώντας τους ελληνικούς χαρακτήρες στην αναγραφή του ονόματος της.

Η κυριότερη αλλαγή που παρατηρεί κανείς στη νέα ταυτότητα είναι η παρουσίαση του «Α», το οποίο εμφανίζεται πλέον πιο κόκκινο και πιο μεγάλο, αντικαθιστώντας το «ΑΛΦΑ». Παράλληλα, η λέξη «Ζύθος» παραμένει, τονίζοντας τον παραδοσιακό χαρακτήρα της μάρκας, ενώ αποχωρεί το αγγλικό “Alfa beer” (αφού τώρα, το γράμμα «Α» που κυριαρχεί, μπορεί να διαβαστεί από Έλληνες και ξένους).

Την σχεδίαση της νέας εικαστικής ταυτότητας ανέλαβε η Yalos Branding Intelligence.

 

Ο νέος λογότυπος (πάνω αριστερά ο παλαιός)

Οι εφαρμογές στην πράξη (αριστερά η παλαιά, δεξιά η νέα εκδοχή)

9 Responses

  • benson

    Δυσκολεύομαι να καταλάβω ποιά είναι η παλιά και ποιά η νέα ταυτότητα. Χάλι.

  • andreas onoma

    λεζάντα φωτό: “πάνω δεξιά ο παλαιός..”

    * δεξιά, όπως μας κοιτάει ο συντάκτης μέσα από την οθόνη! 🙂

  • designmag

    Ουπς!
    Συγνώμη παιδιά, διορθώνω 🙂

  • Cuko Christina

    Χωρίς να θέλω αποθαρρύνω τον καλλιτέχνη το λογότυπο δεν άλλαξε προσωπικότητα.
    Ίσως να μην είναι καν το ζητούμενο του πελάτη.
    Αλλά αφού αλλάζουν κάτι μήπως έπρεπε να γίνει πιο επαναστατικά?
    Μία προσωπική άποψη.

    Συγχαρητήρια στον καλλιτέχνη όπως & να έχει, δουλέψε με μεράκι.

  • soffia

    ένα προϊόν με τόση ιστορία επιχειρηματικά σωστά αντιμετωπίστηκε με αυτόν τον τρόπο.
    μια αλλαγή αισθητικής πιθανότητα να δημιουργούσε προβλήματα ταυτότητας στο μπραντ.

    άρτια η σχεδιαστική αντιμετώπιση

  • George

    Yalos = Tragic

  • MarkG

    Λογικη η εξελιξη της ετικετας. Η προηγουμενη ειχε παρα πολλα στοιχεια να ανταγωνιζεται το ενα το αλλο. Πλεον μπαινει μια σειρα, ενω το μεγαλο “Α” τα λεει ολα, γρηγορα 🙂

    Απο την αλλη, δυσκολευομαι να καταλαβω τα αρνητικα σχολια, ειδικα οταν δεν εχουν αιτιολογηση…

  • Σωτήρης Μαργέλος

    Στην υγειά μας!

  • YorgosA

    clear communication… πολυ ωραια η νεα ετικετα της συσκευασιας δινει μια πιο μοντερνα εκδοχη και αγγίζει περισσότερα το νεότερο κοινό…



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 09-01-2019 [0]

Νέα ταυτότητα για τους ΑΝΕΛ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-12-2018 [0]

Η Design Ambassador και το Cursor Design παρουσιάζουν τους δώδεκα Θεούς του Ολύμπου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-12-2018 [0]

Το Susami Creative Agency για την Μπιενάλε της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-12-2018 [0]

Νέα τουριστική ιστοσελίδα για τον Δήμο Αγίου Νικολάου Κρήτης

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 24-11-2018 [0]

Πέντε ημιτελείς γραμματοσειρές του Bauhaus αναβιώνουν ξεπερνώντας τη ναζιστική επιβολή

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-11-2018 [1]

Η 2yolk σχεδιάζει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Αισχύλεια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-10-2018 [2]

Από τη MILK η νέα εικόνα της MISKO

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [2]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).