Νέα ταυτότητα για την μπύρα ΑΛΦΑ από την Yalos branding intelligence

29-06-2012

Η μπύρα Άλφα ανανεώνει την εμφάνισή της, διατηρώντας τον ελληνικό παραδοσιακό χαρακτήρα της. Στην ανανέωση της ταυτότητάς της προχωρά με στόχο να προβάλλει πιο δυναμικά την ιστορία και την κληρονομιά της, που ξεκινά από το 1961. Σταθερή προτεραιότητα αποτελεί η ενδυνάμωση της ελληνικότητας της μάρκας, διατηρώντας τους ελληνικούς χαρακτήρες στην αναγραφή του ονόματος της.

Η κυριότερη αλλαγή που παρατηρεί κανείς στη νέα ταυτότητα είναι η παρουσίαση του «Α», το οποίο εμφανίζεται πλέον πιο κόκκινο και πιο μεγάλο, αντικαθιστώντας το «ΑΛΦΑ». Παράλληλα, η λέξη «Ζύθος» παραμένει, τονίζοντας τον παραδοσιακό χαρακτήρα της μάρκας, ενώ αποχωρεί το αγγλικό “Alfa beer” (αφού τώρα, το γράμμα «Α» που κυριαρχεί, μπορεί να διαβαστεί από Έλληνες και ξένους).

Την σχεδίαση της νέας εικαστικής ταυτότητας ανέλαβε η Yalos Branding Intelligence.

 

Ο νέος λογότυπος (πάνω αριστερά ο παλαιός)

Οι εφαρμογές στην πράξη (αριστερά η παλαιά, δεξιά η νέα εκδοχή)

9 Responses

  • benson

    Δυσκολεύομαι να καταλάβω ποιά είναι η παλιά και ποιά η νέα ταυτότητα. Χάλι.

  • andreas onoma

    λεζάντα φωτό: “πάνω δεξιά ο παλαιός..”

    * δεξιά, όπως μας κοιτάει ο συντάκτης μέσα από την οθόνη! 🙂

  • designmag

    Ουπς!
    Συγνώμη παιδιά, διορθώνω 🙂

  • Cuko Christina

    Χωρίς να θέλω αποθαρρύνω τον καλλιτέχνη το λογότυπο δεν άλλαξε προσωπικότητα.
    Ίσως να μην είναι καν το ζητούμενο του πελάτη.
    Αλλά αφού αλλάζουν κάτι μήπως έπρεπε να γίνει πιο επαναστατικά?
    Μία προσωπική άποψη.

    Συγχαρητήρια στον καλλιτέχνη όπως & να έχει, δουλέψε με μεράκι.

  • soffia

    ένα προϊόν με τόση ιστορία επιχειρηματικά σωστά αντιμετωπίστηκε με αυτόν τον τρόπο.
    μια αλλαγή αισθητικής πιθανότητα να δημιουργούσε προβλήματα ταυτότητας στο μπραντ.

    άρτια η σχεδιαστική αντιμετώπιση

  • George

    Yalos = Tragic

  • MarkG

    Λογικη η εξελιξη της ετικετας. Η προηγουμενη ειχε παρα πολλα στοιχεια να ανταγωνιζεται το ενα το αλλο. Πλεον μπαινει μια σειρα, ενω το μεγαλο “Α” τα λεει ολα, γρηγορα 🙂

    Απο την αλλη, δυσκολευομαι να καταλαβω τα αρνητικα σχολια, ειδικα οταν δεν εχουν αιτιολογηση…

  • Σωτήρης Μαργέλος

    Στην υγειά μας!

  • YorgosA

    clear communication… πολυ ωραια η νεα ετικετα της συσκευασιας δινει μια πιο μοντερνα εκδοχη και αγγίζει περισσότερα το νεότερο κοινό…



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-05-2018 [2]

H faze σχεδιάζει για τη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-03-2018 [1]

Ο Νίκος Γεωργόπουλος σχεδιάζει για τον Leon of Athens

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2018 [0]

Ο Mike Rafail ανανεώνει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-01-2018 [1]

Σχεδιασμός συσκευσιών και χαρακτήρων από την The comeback studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-01-2018 [1]

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δια χειρός Yell

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-01-2018 [2]

Νέα οπτική ταυτότητα για την Rockvision από το Designclub

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-01-2018 [0]

Η ΜΝΡ σχεδιάζει το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-01-2018 [0]

Ο Neville Brody δημιουργεί για την Coca-cola



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).