Η Σοφία Γεωργοπούλου δημιουργεί για τους Αμπελώνες Παπουτσή

31-01-2013

Οι Αμπελώνες Παπουτσή διαθέτουν κρασί ποιότητας, σε προσιτές τιμές, απευθείας από τον παραγωγό στην πόρτα σας.
Όταν απευθύνθηκαν στη Σοφία Γεωργοπούλου για το σχεδιασμό της ταυτότητας και των συσκευασιών τους, η έμπνευση ήλθε από τον ελληνικό ήλιο.
Αυτό που η σχεδιάστρια φιλοδοξεί να εκφράσει είναι το εορταστικό πνεύμα και την ευζωία.

«Πρόκειται για έναν ισχυρό λογότυπο που αφενός αποπνέει φιλικότητα και συναισθηματισμό, αφετέρου όμως, είναι λιτός. Κι αυτό δημιουργεί ένα ισχυρό αντίκτυπο» σχολιάζει η Σοφία Γεωργοπούλου.
Για τις ετικέτες του μπουκαλιών, στην ίδια φιλοσοφία, επελέγησαν επιλέχθηκαν πρόχειρες, αφηρημένες εικονογραφήσεις, που δημιουργούν μικρές ιστορίες.

hd_36c7d7bb8028bb52e61b2f84bfae42b2hd_f35d084e18c9203798235dfacbe2b4fahd_c468c268b2a179b4de583eb02061cde9

 

 

4 Responses

  • Ραπανάκι

    Μια ερωτηση θελω να κανω αγαπητο designmag.
    Είναι κρασακι χωρις αλκοολ και απευθηνεται σε ηλικιες 8 με 14;
    Ευχαριστω.

  • meteor

    Εάν είναι καλό το κρασί… δεν είναι άσχημη ιδέα το κάτι ποιό χαρούμενο και όχι τάχα σοβαρό και έτσι και γιουβέτσι… τώρα όσο για τις μικρές ηλικίες… εντάξει δεν νομίζω να το περάσει κάποιο παιδάκι για γαλατάκι…

    προσωπικά μ’αρέσουν πολύ!!
    θα θελά πολύ να έπινα σήμερα ένα κρασί απ΄τους αμπελώνες Παπουτσή

    και μου σκάνε και χαμογελάκι παιδικό και φρέσκο και ελκιστικό και γοητευτικό

    Αμίν

    Γεια και χαρά σε όλους (σχόλιο πέραν του +design 🙂 )

  • soffia

    καθόλου παιδικό δεν είναι το εν λόγω όπως δεν είναι παιδικό κι αυτό http://to.ly/j5Hh

    Ας ξεφύγουμε πια από αυτή τη στείρα αντίληψη.
    Η δουλειά είναι φρέσκια και μοντέρνα

  • suzieQ

    Καθόλου παιδικό στην διασταση που κάποιος κοντόφλαμος και άσχετος με το αντικείμενο θα σχολίαζε. Είναι ισοροπημένο και πανέξυπνο απο πολλές απόψεις.. Και επειδή τυχαίνει να είμαι και λάτρης του οίνου ένα έχω να πω οτι η σοβαρότητα του κρασιού κρίνεται απο πολλούς άλλους παράγοντες! “Οίνος εφραίνει καρδίαν ανθρώπου παίδες!”



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).