Η εξέλιξη του PURO από την høly

27-09-2016

Κατά τη διάρκεια του πρώτου Designathon, μια 48ωρη πρόκληση που πραγματοποιήθηκε πριν από τρία χρόνια, ανατέθηκε στην ομάδα της høly ο σχεδιασμός της ταυτότητας και της διαδικτυακής παρουσίας του πλασματικού premium εμφυαλωμένου νερού, PURO. Aποτέλεσμα της πειραματικής αυτής προσπάθειας, η οποία δημοσιεύθηκε εκτενώς στο διαδίκτυο ήταν να λάβει η høly, τρεις στον αριθμό προτάσεις συνεργασίας για τη χρήση των συγκεκριμένων σχεδίων (δύο από τις ΗΠΑ και μία από τον Καναδά). Για την ώρα καμία από τις προτάσεις αυτές δεν κρίθηκε ως ικανοποιητική για να προχωρήσει στο στάδιο της συνεργασίας.

Παρά ταύτα, και με τρία χρόνια να έχουν περάσει από τη στιγμή της παρουσίασης του εν λόγω project, αμφισβητώντας και ξεπερνώντας τα ίδια τους τα όρια ως πιστοί ακόλουθοι της εξέλιξης και της διαρκούς αυτοβελτίωσης, οι δημιουργοί της høly παρουσιάζουν το ολοκαίνουριο και ολοκληρωμένο look & feel του PURO, το οποίο αναμειγνύει την ομορφιά και την αγριότητα της φύσης, εξαγνισμένης από την ανθρώπινη παρουσία και παρέμβαση.

Από τώρα και εξής, η οικογένεια του PURO αγκαλιάζει τρία πρϊόντα: PURO Still Water, PURO Distilled Water και PURO Sparkling Water.
Συνδυάζοντας τα πιο ακατέργαστα και αγνά στοιχεία της φύσης με έναν εξέχοντα σουρεαλιστικό τρόπο, η νέα παρουσίαση του PURO εκμεταλλεύεται πλήρως τις αμέτρητες και ευεργετικές ιδιότητες του φωτός, σε συνοδεία της μαγείας ασπρόμαυρων άγριων τοπίων. Πρωταρχικός σκοπός είναι η ανάδειξη των premium και υψηλής ποιότητας χαρακτηριστικών που μπορεί να υποστηρίξει ένα εμφυαλωμένο νερό.

Απολαύστε λοιπόν την αισθαντική ιστορία του PURO, όπως αυτό αναβλύζει από τα πιο αδάμαστα και παγωμένα βουνά του μαγευτικού σκανδιναβικού τοπίου, να ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια σας.
Περισότερα, εδώ

02_resize 04_resize 05_resize 06_resize 08_resize 09_resize 10_resize 11_resize

 



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).