Σχετικά με το branding προορισμού
21-01-2013Πριν από ένα περίπου χρόνο, πραγματοποιήθηκε στο Βόλο το πρώτο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding τόπου, εξετάζοντας το θέμα από διαφορετικές οπτικές γωνίες.
Από τη μεριά του σχεδιασμού προσέγγισε το θέμα o Δημοσθένης Μπρούσαλης, της εταιρείας DASC, που ήταν ένας από τους 120 περίπου εισηγητές του συνεδρίου.
Στην ομιλία του, που εδώ και λίγες ημέρες είναι διαθέσιμη διαδικτυακά, θα ακούσετε τους βασικούς ορισμούς και κάποια χρήσιμα παραδείγματα marketing & branding τόπου, βασισμένα στην εμπειρία της πόλης της Καβάλας.

χμμ…
μπι του μπι, κρουαζιεράς(!) και κλίμα μονακό για να του δώσεις μια αίσθηση του τι να περιμένει ως κλίμα…. Ισως, αν και δεν έπρεπε, 30% ανάπτυξη (στις κρουαζιέρες?).
Θα ήθελα (?) να δω και το μπι του σι για να έχω γνώμη.
Αλλά επιστημονικά τεκμηριωμένο (πόσο μάλλον για τον σχεδιασμό) δεν το λες…
btw, destination branding λέγεται, ας του το πει κάποιος…
καλη προσπαθεια μπραβο σας!