Tron: legacy

01-12-2010

Σχεδιάστε μια καρτ-ποστάλ για την ταινία και κερδίστε

Με την ευκαιρία της επικείμενης κυκλοφορίας του sequel της cult ταινίας Tron, το βρετανικό περιοδικό “Don’t panic” προκηρύσσει διαγωνισμό σχεδιασμού διαφημιστικής καρτ-ποστάλ, με θέμα “Hidden places” (κρυφά μέρη).
Οι συμμετέχοντες μπορούν ήδη να ανεβάζουν τα έργα τους, ενώ ταυτόχρονα “τρέχει” η ψηφοφορία του κοινού (μέχρι τις 12 Δεκεμβρίου). Οι δέκα συμμετοχές με τις περισσότερες ψήφους θα τεθούν υπό την κρίση ειδικής επιτροπής, η οποία θα επιλέξει και τον τελικό νικητή.
Το έργο που θα επιλεγεί θα κυκλοφορήσει σε 80.000 αντίτυπα, ενώ ο σχεδιαστής του θα κερδίσει ένα MacBook.
Οι υποβολές των έργων γίνονται online σε χαμηλή ανάλυση, οι σχεδιαστές όμως θα πρέπει να έχουν την υψηλή ανάλυση του έργου τους διαθέσιμη για την περίπτωση που αυτή χρειαστεί.

Περισσότερες πληροφορίες για το διαγωνισμό θα βρείτε εδώ

Tron2

3 Responses

  • Panagiotis

    Συγνώμη, αλλά είμαι ο μόνος που δε βλέπει ουσιαστικές διαφορές με το διαγωνισμό της ΟΝΝΕΔ;

  • pothead jon

    Διαφωνώ Παναγιώτη.
    Η ΟΝΝΕΔ ζήτησε ένα ΕΡΓΑΛΕΙΟ branding (το λογότυπό της), για το οποίο θα έπρεπε να απευθυνθεί σε κάποιον επαγγελματία.
    Εδώ, κάποιο τμήμα προώθησης της κινηματογραφικής εταιρίας έκανε μια κίνηση για να τραβήξει πάνω στην ταινία λίγο έξτρα publicity. Μπορεί την κάρτ-ποστάλ να την πετάξει στα σκουπίδια. Δεν την ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσει το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, όσο να χρησιμοποιήσει τις ανακοινώσεις για το διαγωνισμό (που σίγουρα θα έχουν δημοσιευτεί παντού) ώστε να προσθέσει στο hype.
    Και στο κάτω-κάτω της γραφής αν πήγαιναν σε επαγγελματία για να τους σχεδιάσει μια καρτ-ποστάλ ΔΕΝ θα τον πλήρωναν όσα κάνει ένα macbook. Έτσι δεν είναι;

  • Panagiotis

    Μα, δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στο κομμάτι της αμοιβής (αν και £ 850 με ΦΠΑ – τόσο κάνει ο MacBook που κληρώνεται, στο online κατάστημα της Apple – για καρτ-ποστάλ που θα τυπωθεί σε 80.000 κομμάτια δεν είναι δα και καμία εξωφρενική αμοιβή για δεδομένα Αγγλίας).

    Εξ άλλου την ίδια ακριβώς δικαιολογία είχαν και στην ΟΝΝΕΔ: το έκαναν για τη δημοσιότητα και τη συμμετοχή, όχι τόσο για το αποτέλεσμα.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-09-2018 [0]

Tρίτος διεθνής διαγωνισμός αφίσας από το Graphic Stories Cyprus

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-08-2018 [0]

Δεύτερος διαγωνισμός fanzine από την Βακαλό

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 28-07-2018 [0]

Υποβολή αφισών για το Φεστιβάλ Γραφιστικής της Σκωτίας

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 10-07-2018 [0]

Ανοιχτός διαγωνισμός για τη δημιουργία του λογοτύπου του Συμβουλίου Νεολαίας Λευκωσίας

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 05-07-2018 [0]

Mε ανοιχτό διαγωνισμό και πάλι η αφίσα του το Καρναβάλι Πάτρας

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 03-07-2018 [0]

Οι νικητές των ΕΒΓΕ 2018 στα Art Directors Club of Europe Award

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-06-2018 [0]

Ο Σύλλογος φίλων της Δημοτικής Πινακοθήκης Λάρισας ζητά δωρεάν λογότυπο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-06-2018 [0]

Διαγωνισμός λογοτύπου για το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 27-05-2018 [0]

O Δημοκρατικός Συναγερμός της Κύπρου θα αποκτήσει νέο λογότυπο μέσω ανοιχτού διαγωνισμού

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 11-04-2018 [0]

Διαγωνισμός για την αφίσα του Matala Beach Festival 2018



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).