Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δια χειρός Yell

30-01-2018

Η ταινία Μιλκο “The journey”, είναι το νέο διαφημιστικό όπλο του Milko από την φαρέτρα της Yell.
Η παραγωγή της ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2017 και ολοκληρώθηκε πέντε μήνες μετά, στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Μιλήσαμε σχετικά με τους δημιουργούς της Yell, οι οποίοι μας είπαν: «Ήταν μια πρωτόγνωρη διαδικασία τόσο για εμάς όσο και για τα δεδομένα της ελληνικής διαφήμισης. Η βασική διαφορα στο project αυτό, σε σχέση με την εγχώρια πραγματικότητα, έγκειται στο γεγονός ότι το ζητούμενο δεν ήταν απλά ένα σύντομο διαφημιστικό για την τηλεόραση, αλλά μια παραγωγή στα πλαίσια ταινίας μικρού μήκους, η οποία απαιτούσε να γίνουν όλα ψηφιακά».

Στο ερώτημά μας πώς μεταφράζεται αυτό πρακτικά για την ομάδα της YELL η απάντηση είναι «Μεταφράζεται σε διεξοδική μελέτη πάνω στην σκηνοθεσία και τη ροή της ταινίας, καθώς και σε μια επίπονη έρευνα για το πώς θα αναπαραστήσουμε τόσο τους χαρακτήρες της ταινίας όσο και το περιβάλλον σε κάθε σκηνή της. Η παρουσία του Γιάννη Αντετοκούνμπο, ως κεντρικού ήρωα στο “The Journey”, αποτέλεσε σημείο έμπνευσης και κινητήριο δύναμη για όσους δούλεψαν για το project. Σκοπός μας ήταν να δημιουργήσουμε μια ταινία που ο Greek Freak θα ήταν περήφανος που πρωταγωνιστεί. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τη διαφημιστική εταιρεία Rascal που μας εμπιστεύτηκε ένα τέτοιο έργο, και πιο συγκεκριμένα τον Creative Director, Χρήστο Κουτσούκο, ο οποίος ήταν ο πραγματικός εμπνευστής όλου του εγχειρήματος και μας υποστήριξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ευελπιστούμε ότι θα ακολουθήσουν ακόμη περισσότεροι πελάτες όπως η ΔΕΛΤΑ, με διάθεση να δεχτούν τόσο μοντέρνες ιδέες και να λάβουν τολμηρές αποφάσεις». 

              

One Response

  • lio

    respect!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-10-2020 [0]

Για πρώτη φορά στην ιστορία το ΤΙΜΕ “πειράζει” τον λογότυπο του

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-10-2020 [1]

Από την AG Design Agency η νέα ιστοσελίδα του Γαλλικού Ινστιτούτου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 09-10-2020 [1]

Πώς η Lauren βρήκε μια θέση εργασίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-10-2020 [4]

Aναταραχή στην Ξάνθη με αφορμή… μια αφίσα

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-10-2020 [13]

Nέα οπτική ταυτότητα για την ΔΕΗ από την Beetroot

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-10-2020 [0]

Νέα γραμματοσειρά τίτλων από τους Όμηρο Παναγίδη και Βασίλη Γεωργίου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-09-2020 [2]

Από την Red Creative τα 55α Δημήτρια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-09-2020 [1]

Η οπτική ταυτότητα του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-07-2020 [19]

H νέα ταυτότητα του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-05-2020 [6]

Εναλλακτική για μάσκες προσώπου



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).